Ansatte

Birgitte Sandnes

Stilling: Styrer
Birgitte@bmb-barnehage.no

Birgitte har jobbet her i BMB siden 2013, først som pedagogisk leder, nå som styrer. Hun jobber 80 % stilling. Birgitte er en kreativ leder, og dyktig til å skape gode omgivelser rundt seg.

Noahs Ark

Hilde Christiansen

Stilling: Pedagogisk leder
Hilde@bmb-barnehage.no

Hilde har vært ansatt i barnehagen siden 2005 og er pedagogisk leder på Noahs ark i 100% stilling. Hun er en sprudlende kollega som er veldig god på oversikt. Hilde er veldig kreativ og setter ofte i gang spennende prosjekter og har morsomme samlingsstunder med barna.

Mette Jensen

Stilling: Barnehagelærer
Mette@bmb-barnehage.no

Mette er barnehagelærer. Hun er oftest opptatt i en lek, med et spennende prosjekt eller skal fikse noe med drill. Mette er det vi kan kalle en superpedagog, hun er faglig oppdatert, er tålmodig og raus, og samtidig veldig morsom.

Regnbuen

Heidi Beate Jonstang

Stilling: Assistent
Heidi@bmb-barnehage.no

Heidi Beate har jobbet som medarbeider i BMB siden 2003. Hun jobber 5 dager i uken på Regnbuen. Heidi finner på spennende prosjekter sammen med barna og har alltid en sang, regle eller dans på lur! Når Heidi spiller: "Åh, alele, Åh, alele.." med djimbetrommer, stormer barna til.

Janni Habæk Petersen

Stilling: Pedagogisk leder
janni@bmb-barnehage.no

Janni er pedagogisk leder på Regnbuen. Hun er både kreativt leken og strukturert, en ganske sjelden kombinasjon. Janni er behagelig å være rundt, hun har like stor omsorg for alle typer mennesker.